Beckham izgubio spor protiv Bosanke Irme Nici

irma nici
David Backham nije uspeo da naplati visoku odštetu od magazina “In Touch“, kojeg je tužio zbog objavljivanja izjave prostitutke bosanskog porekla da joj je Beckham platio za seks 10.000 dolara 2007. godine…

Sudija je ocenio da izdavač ima pravo da javnosti predoči detalje iz privatnog života poznatih ličnosti, pa da nema dokaza da je prekršen zakon objavljivanjem izjave Irme Nici.

Takođe, sudija ne smatra spornom izjavu prostitutke, koja, kako je objasnio, ima pravo na slobodu govora po Prvom amandmanu američkog Ustava.

Beckhamov advokat, planira da uloži žalbu na odluku suda da poništi tužbu.

„Američki pravni sistem zahteva od nas da dokažemo da je magazin postupio zlonamerno u slučaju objavljivanja izjave prostitutke. Mi želimo da se fokusiramo na drugu stvar, da je izdavač trebalo da postupi odgovorno i prvo proveri istinitost priče Irme Nici“ – izjavio je advokat.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *